Radom, dn. 11.05.2023
Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Technologii Eksploatacji ogłasza nabór na stanowisko:
Pracownik obsługi (utrzymania czystości)
Miejsce wykonywania pracy: Radom
Rodzaj umowy: umowa o pracę
Wymiar etatu: pełny
Opis stanowiska:
-
Utrzymanie czystości i porządku w pomieszczeniach biurowych, konferencyjnych, socjalnych, laboratoriach oraz sanitariatach i częściach wspólnych nieruchomości,
-
utrzymanie w należytym stanie sprzętów i urządzeń biurowych oraz uzupełnianie środków higienicznych.
Wymagania:
- Wykształcenie: zawodowe (preferowane średnie)
- Doświadczenie w pracy
Wymagania dodatkowe:
- umiejętność pracy w zespole
- dobra organizacja pracy
- sumienność i pracowitość
- mobilność
Oferujemy:
-
Stabilne warunki zatrudnienia i wynagrodzenia.
-
Korzystanie z pakietu socjalnego.
Dostępne miejsca pracy: 1
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie swojego CV drogą elektroniczną na adres mailowy:
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. do 31.05.2023 r. W tytule maila prosimy podać numer ogłoszenia: HR.1100.11.2023
Jednocześnie uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.
Prosimy o umieszczenie w dokumentach aplikacyjnych podpisanej poniższej klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w przesłanych przeze mnie dokumentach, niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji prowadzonego obecnie przez Instytut Sieci działający pod nazwą Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Technologii Eksploatacji, ul. K. Pułaskiego 6/10, 26-600 Radom. Oświadczam, iż zapoznałam się/zapoznałem się z klauzulą informacyjną dla kandydatów do pracy w Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytucie Technologii Eksploatacji. Jestem świadomy(a) dobrowolności udostępnienia moich danych osobowych oraz że zostałem(am) poinformowany(a) o uprawnieniach, jakie przysługują mi w zakresie przetwarzania moich danych”.
.......................................................................................
(Data i czytelny podpis kandydata do pracy)