i-CONTENT: A Toolkit for Educators and VET Providers for the Design and Development of Online Interactive Gamified Content
(i-CONTENT: Zestaw narzędzi dla trenerów VET do projektowania i rozwoju interaktywnych gier edukacyjnych)

Cel projektu: Celem projektu i-CONTENT jest wsparcie trenerów i organizatorów kształcenia i szkolenia zawodowego (głównie MŚP), przygotowujących wstępne i ciągłe kursy w edukacji pozaformanej, którzy chcą przekształcić typowy kurs w interaktywne doświadczenie uczenia się online (asynchroniczne i synchroniczne) pozwalające na sprostanie aktualnym potrzebom rynku pracy/szkoleń.
W ramach projektu celami było:
1. Stworzenie kompleksowych ram umożliwiających trenerom przekształcanie kursów w interaktywne doświadczenie online oparte na grywalizacji.
2. Umożliwienie trenerom przekształcenie treści prowadzonych w klasie w zdigitalizowane treści interaktywne do synchronicznego i asynchronicznego uczenia się.
3. Umożliwienie edukatorom adaptacji tradycyjnych metod nauczania do dynamicznych, asynchronicznych treści edukacyjnych online za pomocą LMS typu open source i technik grywalizacji.
4. Umożliwienie wykorzystania grywalizacji w kursach online.
5. Promowanie synchronicznego i asynchronicznego uczenia się w Europie.
6. Zwiększenie dostępu do nowoczesnych form nauczania dla grup defaworyzowanych.
Termin realizacji projektu: 2020-2023
Rola Instytutu w projekcie: Lider
Nazwa programu: Erasmus+
Kierownik projektu:
dr Ludmiła Walaszczyk
(ludmila.walaszczyk@itee.lukasiewicz.gov.pl)
Strona internetowa: https://icontent.projectsgallery.eu/
Partnerzy:
1. EdiTC (Cypr)
2. Bee Group (Grecja)
3. RINOVA (Wielka Brytania)
4. Gruppo4 (Włochy)
