Tytuł projektu: InnoGreen: Innowacyjni przedsiębiorcy w „zielonym” biznesie / InnoGreen: Innovative Entrepreneurs Leading Green Businesses 

Numer projektu: 2022-1-RO01-KA220-ADU-000085596 

Okres realizacji: 1.11.2022 – 31.10.2024 

Program: Erasmus+ 

Akcja 2: Współpraca organizacji i instytucji – partnerstwa na rzecz współpracy w edukacji dorosłych 

Cel projektu: 
Celem projektu jest podniesienie kompetencji edukatorów w zakresie wdrażania innowacji w zielonej gospodarce poprzez szkolenia. Edukatorzy z kolei umożliwią przedsiębiorcom podejmowanie lepszych decyzji środowiskowych, zrozumienie zalet zielonych działań, przyczyniając się tym samym do zazieleniania gospodarki. Przedsiębiorcy będą mogli identyfikować możliwości związane z zieloną gospodarką i implementować stosowne działania przyjazne środowisku korzystając z szablonu innowacji w zielonym biznesie (Green Business Innovation Canvas). 

Rezultaty projektu: 
1. Rozwój kompetencji edukatorów i trenerów wspierających osoby dorosłe w zakresie zielonych modeli biznesowych. 
2. Wspieranie innowacji i zielonych umiejętności przedsiębiorców. 
3. Promowanie polityk UE w dziedzinie edukacji dorosłych zgodnych z EntreComp (Europejskie Ramy Kompetencji w zakresie Przedsiębiorczości) i Greencomp (Europejskie Ramy Kompetencji w zakresie Zrównoważonego Rozwoju). 

Partnerzy projektu: 
- Sieć Badawcza ŁUKASIEWICZ – Instytut Technologii Eksploatacji (Polska), 
- Uniwersytet Dunarea de Jos din Galati (Rumunia – koordynator projektu), 
- Training 2000 (Włochy), 
- Institute of Entrepreneurship Development (Grecja), 
- Empoderar - Desenvolvimento Organizacional, Social, Profissional e Pessoal, Lda (Portugalia), 
- L-Università ta' Malta (Malta), 
- Blickpunkt Identität (Austria), 
- SUPSI University of Applied Sciences and Arts of Southern Switzerland (Szwajcaria). 

Kontakt: 
Ludmiła Walaszczyk (kierownik projektu) – This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. 
Remigiusz Mazur (researcher) – This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.