Tytuł projektu: InnoGreen: Innowacyjni przedsiębiorcy w „zielonym” biznesie / InnoGreen: Innovative Entrepreneurs Leading Green Businesses
Numer projektu: 2022-1-RO01-KA220-ADU-000085596
Okres realizacji: 1.11.2022 – 31.10.2024
Program: Erasmus+
Akcja 2: Współpraca organizacji i instytucji – partnerstwa na rzecz współpracy w edukacji dorosłych
Cel projektu:
Celem projektu jest podniesienie kompetencji edukatorów w zakresie wdrażania innowacji w zielonej gospodarce poprzez szkolenia. Edukatorzy z kolei umożliwią przedsiębiorcom podejmowanie lepszych decyzji środowiskowych, zrozumienie zalet zielonych działań, przyczyniając się tym samym do zazieleniania gospodarki. Przedsiębiorcy będą mogli identyfikować możliwości związane z zieloną gospodarką i implementować stosowne działania przyjazne środowisku korzystając z szablonu innowacji w zielonym biznesie (Green Business Innovation Canvas).
Rezultaty projektu:
1. Rozwój kompetencji edukatorów i trenerów wspierających osoby dorosłe w zakresie zielonych modeli biznesowych.
2. Wspieranie innowacji i zielonych umiejętności przedsiębiorców.
3. Promowanie polityk UE w dziedzinie edukacji dorosłych zgodnych z EntreComp (Europejskie Ramy Kompetencji w zakresie Przedsiębiorczości) i Greencomp (Europejskie Ramy Kompetencji w zakresie Zrównoważonego Rozwoju).
Partnerzy projektu:
- Sieć Badawcza ŁUKASIEWICZ – Instytut Technologii Eksploatacji (Polska),
- Uniwersytet Dunarea de Jos din Galati (Rumunia – koordynator projektu),
- Training 2000 (Włochy),
- Institute of Entrepreneurship Development (Grecja),
- Empoderar - Desenvolvimento Organizacional, Social, Profissional e Pessoal, Lda (Portugalia),
- L-Università ta' Malta (Malta),
- Blickpunkt Identität (Austria),
- SUPSI University of Applied Sciences and Arts of Southern Switzerland (Szwajcaria).
Kontakt:
Ludmiła Walaszczyk (kierownik projektu) – This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Remigiusz Mazur (researcher) – This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.