i-CONTENT

i-CONTENT: A Toolkit for Educators and VET Providers for the Design and Development of Online Interactive Gamified Content

(i-CONTENT: Zestaw narzędzi dla trenerów VET do projektowania i rozwoju interaktywnych gier edukacyjnych)

Cel projektu: Celem projektu i-CONTENT jest wsparcie trenerów i organizatorów kształcenia i szkolenia zawodowego (głównie MŚP), przygotowujących wstępne i ciągłe kursy w edukacji pozaformanej, którzy chcą przekształcić typowy kurs w interaktywne doświadczenie uczenia się online (asynchroniczne i synchroniczne) pozwalające na sprostanie aktualnym potrzebom rynku pracy/szkoleń.

W ramach projektu celami było:
1. Stworzenie kompleksowych ram umożliwiających trenerom przekształcanie kursów w interaktywne doświadczenie online oparte na grywalizacji.
2. Umożliwienie trenerom przekształcenie treści prowadzonych w klasie w zdigitalizowane treści interaktywne do synchronicznego i asynchronicznego uczenia się.
3. Umożliwienie edukatorom adaptacji tradycyjnych metod nauczania do dynamicznych, asynchronicznych treści edukacyjnych online za pomocą LMS typu open source i technik grywalizacji.
4. Umożliwienie wykorzystania grywalizacji w kursach online.
5. Promowanie synchronicznego i asynchronicznego uczenia się w Europie.
6. Zwiększenie dostępu do nowoczesnych form nauczania dla grup defaworyzowanych.

Termin realizacji projektu: 2020-2023

Rola Instytutu w projekcie: Lider

Nazwa programu: Erasmus+

Kierownik projektu:
dr Ludmiła Walaszczyk
(ludmila.walaszczyk@itee.lukasiewicz.gov.pl)

Strona internetowa: https://icontent.projectsgallery.eu/

Partnerzy:
1. EdiTC (Cypr)
2. Bee Group (Grecja)
3. RINOVA (Wielka Brytania)
4. Gruppo4 (Włochy)

This will close in 0 seconds